HTML

Test(sz)Építés

Sajat tapasztalatainkat osztjuk meg etrendekrol, etkezesi szokasokrol, edzesekrol, es barmirol ami ezzel kapcsolatos.

Friss topikok

  • Lowry: A nyaron biztos megyek, ugyhogy addig ossze kell kapnom magam. Folytatom a bloggot csak mostanaban... (2011.03.15. 10:53) Lowry help me
  • Pulykatojás: De csak akkor próbáld ki, ha tényleg nagyon keménynek érzed magad:) Én a nézésben is elfáradtam:) (2011.02.27. 22:21) Trx
  • Pulykatojás: Teljesen igazatok van!! Igazából mindenkire ráfér egy kis odafigyelés, egy kis mozgás és egy kis ö... (2011.02.21. 22:20) A genetika
  • AncsiFancsi: Én megmondom mi van:) Neked egy dekát sem kell fogynod mert már így is vékony vagy! (2011.02.20. 16:15) Fogszabályzó
  • Pulykatojás: Jajjj, de jóóóó!:) Lowry, minden nap írjuk le, hogy milyen mozgást végeztünk és mennyi ideig! Vagy... (2011.02.18. 19:15) :)

Ujra edzes

Lowry 2011.02.16. 14:18

Ujra kezdek edzeni vegre! |Amiota kiment a bokam, nem tudtam, illetve ha akartam volna sem lettem volna alkalmas, serulesem miatt. Kosarazas kozben tortent egy rossz lepes, es mar labra sem tudtam allni. Ha bele gondolok azert felelmetes, mert egy rossz mozdulattal az ember leserulhet akar elete vegeig, ugyhogy mindenkinek azt tanacsolom, hogy JOL BE KELL MELEGITENI, amit en alltalaban meg is teszek, es ennek ellenere is elofordul. Mi lett volna ha nem.

MIndenkinek jo mozgast, es keruljetek a Cukros Lisztes kajakat:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentadjbele.blog.hu/api/trackback/id/tr552665388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása