HTML

Test(sz)Építés

Sajat tapasztalatainkat osztjuk meg etrendekrol, etkezesi szokasokrol, edzesekrol, es barmirol ami ezzel kapcsolatos.

Friss topikok

  • Lowry: A nyaron biztos megyek, ugyhogy addig ossze kell kapnom magam. Folytatom a bloggot csak mostanaban... (2011.03.15. 10:53) Lowry help me
  • Pulykatojás: De csak akkor próbáld ki, ha tényleg nagyon keménynek érzed magad:) Én a nézésben is elfáradtam:) (2011.02.27. 22:21) Trx
  • Pulykatojás: Teljesen igazatok van!! Igazából mindenkire ráfér egy kis odafigyelés, egy kis mozgás és egy kis ö... (2011.02.21. 22:20) A genetika
  • AncsiFancsi: Én megmondom mi van:) Neked egy dekát sem kell fogynod mert már így is vékony vagy! (2011.02.20. 16:15) Fogszabályzó
  • Pulykatojás: Jajjj, de jóóóó!:) Lowry, minden nap írjuk le, hogy milyen mozgást végeztünk és mennyi ideig! Vagy... (2011.02.18. 19:15) :)

Fogszabályzó

Pulykatojás 2011.02.18. 19:13

Péntek este feltették életem első fogszabályzóját a felső fogsoromra... Azóta csak és kizárólag folyékony vagy pépes ételeket tudtam enni. Se hús, se zöldség, se gyümölcs. A mozgás a fájdalom miatt szóba sem jöhetett... Nagyon szenvedtem.

Mivel majdnem egy hete csak joghurtot ettem, tejbegrízzel vagy pudinggal, teljesen elrontottam a gyomrom. És a sok édes dologtól émelygek.

Elhatároztam, hogy erősebb vagyok a fogszabályzónál, és felbuzdultam Lowry kitartásán, ezért holnaptól nagyon-nagyon odafigyelek az étkezésre és a napi kalóriákra.

Lowry, szerinted mennyi kalóriát vigyek be, ha szeretnék fogyni egy jó 3 kg-ot?

172 cm vagyok és kb 62 kg, általában ülőmunkát végzek.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentadjbele.blog.hu/api/trackback/id/tr532671170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lowry 2011.02.19. 20:13:48

Tudod mit, ne szamold a kaloriakat, egyszeruen csak ne egyel lisztes cukros zsiros dolgokat. Az olaj helyett hasznalj extra szuz olivat, a kenyeret felejtsd el, en puffasztott rizzsel helyettesitem, es figyelj a rejtett cukorra.Pl uditoitalokban, vagy akarmilyen termekben. Kotelesek feltuntetni, ugyhogy tudod ellenorizni. Probald ki ezt, es meglatod, ehezes nelkul sikerrel fogsz jarni.

AncsiFancsi 2011.02.20. 16:15:15

Én megmondom mi van:) Neked egy dekát sem kell fogynod mert már így is vékony vagy!
süti beállítások módosítása